حرف های دل.

حرف های ...

حرف های دل.

حرف های ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

هوا...

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشب
در گوش خودت
خواهم گفت !

پیامک های عاشقانه, متن زیبای عاشقانه

من آنقدر دیوانه‌ام
که وقتی دورم میزنی
باز نگران تواَم،
سرت گیج نرود!

پیامک های عاشقانه, متن زیبای عاشقانه

چیست از این خوبتر در همه آفاق کار
دوست به نزدیک دوست ، یار به نزدیک یار . . .

پیامک های عاشقانه, متن زیبای عاشقانه

نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده
تار مویی را که قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی . . .

پیامک های عاشقانه, متن زیبای عاشقانه

تـو که نیستی
من به عکس هایت می نگرم
این همان تنفسِ مصنـوعی است . . .

پیامک های عاشقانه, متن زیبای عاشقانه

یه هوایت بگو آنقدر به سرم نزند…
من ! سرم درد میکند…

پیامک های عاشقانه, متن زیبای عاشقانه

خدایا کاسه ی صبرم کوچک نیست ، این غمها بزرگتر از دل هستند . . .

پیامک های عاشقانه, متن زیبای عاشقانه

وچه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر “دوستت دارم”
چقد دوستت دارم…!

  • بهمن رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی