حرف های دل.

حرف های ...

حرف های دل.

حرف های ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خاطره ها

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ب.ظ

خدایا !!

راهی نمیبینم ! آینده پنهان است ...

اما مهم نیست !

همین کافیست که

 تو راه را می بینی و من تو را ...

همه کسانیکه به زندگی شما وارد میشوند ،دلیلی دارند،یا شما به انها برای تغییر زندگیتان نیاز دارید،یا خود کسی هستید که زندگی انها را تغییر خواهد داد.

روزی خواهیم فهمید..


هیچ چیز نداریم!!!


جز خاطراتی که هیچ وقت رهایمان نمی کنند...



من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ،

من هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس

می ارزد ، من نه عاشقم و نه دلداده به گیسوی بلند

و نه آلوده به افکار پلید ، من به دنبال نگاهی

هستم که مرا از پس دیوانگی میفهمد .


اگر کسی رو خیلی دوست داری امتحانش نکن که ببینی اون چقدر دوستت داره !


اول خودتو امتحان کن، ببین تحملش رو داری بفهمی دوستت نداره؟!


هر انسانی یک بار

برای رسیدن به یک نفر، دیر می کند. و پس از آن،

برای رسیدن به کَسان دیگر، عجله ای، نمی کند . . .



  • بهمن رضایی

نظرات  (۲)

  • عاشقان حسین(ع)
  • سلام وبلاگ خیلی خوبی داری به وبلاگ ماهم یک سری بزن نظر یادتون نره
    نخیر تو کلوب نیستم تو چی هستی تو کلوب؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی