حرف های دل.

حرف های ...

حرف های دل.

حرف های ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

بله دیگه همه چی

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ب.ظ

خدایا یادت هست...؟!

 

دستشو گرفتم آوردم پیشت

 

گفتم من فقط اینو میخوام

 

گفتی اینکه خیلی کمه!

 

بهتر از اینو برات گذاشتم کنار...

 

پامو کوبیدم زمین و گفتم من همینو میخوام

 

گفتی آخه نمیشه

 

قول اینو به کس دیگه ای دارم...

.ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


.

هر از گاهی زنگی بزن

سراغی بگیر

پیامی بده

احوالی بپرس

خیلی نگذشته استاز روزهایی ک نفست بودم!

گله ای نیست...

خودم آرزو کردم ک به هرچه دوست داری برسی!

"تو" هم به "او" رسیدی...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


خیلی ممنون که به همه ی حرفام توجه میکنی،
خیلی ممنون برای اینکه دوستم داری،
خیلی ممنون از اینکه قدر عشقم رو میدونی،
خیلی ممنون که قطره قطره ی اشکام رو درک میکنی،
ممنونم خدا...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



در بین امور ممکن الذکر

گفتم که کنم اشارتی بکر

اما همه وقت مشکلم بود

اسهال قلم یبوست فکر
  • بهمن رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی