حرف های دل.

حرف های ...

حرف های دل.

حرف های ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

جملات عاطفی و جالب

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ب.ظ



عشق یعنی جسم و جانم مال تو
عشق یعنی پرسش از احوال تو
عشق یعنی از خودم من خسته ام
عشق من ، به تو دل بسته ام
______________ جملات عاطفی و جالب __________________
تو را ای گل کماکان دوست دارم
به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهم نیست!!!
تو را تا زنده هستم دوست دارم
______________ اجملات عاطفی و جالب__________________
در غم عشق نبودیّ و محبت کردی
این هم از لطف شما بود و نمی‌دانستیم
من نکردم گله از عهد و وفاداری تو
عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم
رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهری یار!!!
همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم

______________جملات عاطفی و جالب __________________
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی

______________ جملات عاطفی و جالب __________________
در زندگی ات سه چیز را تجربه کن
دوست داشتن را برای تجربه
عاشق شدن را برای هدف
فراموش کردن را برای قبول واقعیت!!!

______________جملات عاطفی و جالب __________________
با یاد تو این ستاره ها رنگی بود
این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز
یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود

______________ جملات عاطفی و جالب __________________
دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد!!!
آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد

______________ جملات عاطفی و جالب __________________
تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم!!!
______________ جملات عاطفی و جالب __________________
یه رابطه از اونجایی خراب میشه که
تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش
______________ جملات عاطفی و جالب __________________
سرد بودنم را بگذار
به حساب گرم بودنت با دیگران!!! ...
______________ جملات عاطفی و جالب __________________
بهانه می تراشی و مرا عذاب میدهی
به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون
ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن!!!
______________ جملات عاطفی و جالب __________________

ازترس فاسد شدن دلت را حراج نکن
خشک شدن هنوزم جواب میدهد!
______________ جملات عاطفی و جالب __________________
حتم دارم درجاده ها کارگران مشغول کارند ...
چون میدانم تو ب سوی من میایی!مگر ن؟!!!
______________جملات عاطفی و جالب __________________
یکی بیاد به این دانشجوهای ورودی ۹۱ بفهمونه
اون صندلی که جلسه قبل روش نشستن ماله اونا نیست
میتونن رو صندلیای دیگه هم بشینن!!!
______________ جملات عاطفی و جالب __________________
شب هایم من سردند بی تو
اما شب های او داغ است با تن تو!!!
______________ جملات عاطفی و جالب __________________
مریض بودم مامانم داشت
داروهام رو میداد ک داداش کوچیکم اومد گفت:
منم از اینا میخوام مامانم
گفت : الهی مامان بمیره برات
اینا پی پیه، فقط داداش باید بخوره!
داداشمم گفت: اه اه رفت دنباله بازیش!!!
______________ جملات عاطفی و جالب __________________
زلالترین شبنم آرامش را برایت آرزو دارم
نه برای امروزت برای فردای هر روزت!!!
______________جملات عاطفی و جالب __________________

  • بهمن رضایی

نظرات  (۱)

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی